SemaArin https://imgyukle.com/i/EMTicq KÜRTAJIMIN 56. GUNU KIZLAR HİÇ ADET GÖRMEDİM DAHA BUGÜN 13 MARTTA YUMURTLAMA GÖRMÜŞTÜM SİZCE GEBELİK OLABİLİR Mİ DÜN ONCEKİ GUNLER HATTA DUN GECE 12 DE BİLE SİLİKTİ OVULASYON TESTİ ???
Omay0707 SemaArin 13 mart yumurtlama gördüyseniz bu gebelik olabilr canım gebelik testi dene istersen
Omay0707 SemaArin canımmm hemen cıktıysa vardır inşallah kan ver istersen en son ki kan degerinden yüksek cıkarsa gebeliktirrr