aycabelgin0 Merhabalar kızlar adetime yaklaşık 7-10 gün kaldı dün kan testim 1.75 çıktı 10 gün içinde artar mı böyle sonuç çıkıp gebe kalan varmı?
Cerennnn5858 aycabelgin0 bende adete 6 gün kala yaptırdım. 2 cıktı:( bekle canım erken yaptırınca kötü oluyo insan
Ogretmen1anne aycabelgin0 Çok çok çok erken yaptırmışsınız. Adet günü yaptırıp sadece değeri 7 çıktı arkadaşımın öyle hamile olduğunu öğrendi.
Gulguzelim aycabelgin0 canim sen şu periyot kısmı arliyorsun ne zaman yumrutlama olup bebek rahime ne zaman yerleşir diye biraz araştırma yapsanda kendinize yormasan
Handecik Adet tarihin 1 hafta gecerse baktır kan testine cok erken yapmışsın. Halen yumurtlama döneminde sayılırsın ilişkiye devam et
aycabelgin0 Handecik 1 haftam kalmış yumurtlama dönemim geçti ben şuan hamileysemde adetten sonraki ilişkide olmuştur ondan sonra başladı ağrılarjm
melikedelibas @aycabelgin0 Yanılıyorsunuz bazı aylar iki kere yumurtlayabiliriz adet olana kadar degerlendirin ben bi ay basında birde adetime 1 gün kala yumurtladim ve adet gunu adetim gelmedi 7 gun gecti hala bekliyorum
Cerennnn5858 aycabelgin0 yok canım bata 3 gün var. 2 cıktıktan sonra gene test yaptım tek çizgi. Suan adet belirtim bile yok. Sadece goguslerıme dokununca agrıyo o kadar.