11mrv11 valla direk depend al çok çok rahat oluyor iki gün önce doğum yaptım hasta bezi verdiler bende çantadan almadm dependi ilk hastanedeki verdiklerni kullanım dedm kocamann rahat edemedim
depend kilot gbi olnca hem rahat oluyor hemde yürürken flan rahat ettiriyor dikiş yerine denk gelen yeri yumuşacık
Eve cktm depend kullanyorm hala tavsiye ederm yani🤗