Bugün 38. Haftama girdim. Doktor; bebekte gelişim geriliği olduğunu, anne karnında yeterince beslenemediğini ve zayıf olduğunu söyledi. Bu sebeple suni sancı ile normal doğumla doğurtacakmış. Bana, sancı ve açıklık olmadan suni sancı çekmek çok korkutucu geliyor aşırı korkuyorum kaç saat sürecek bilmiyorum rüyalarıma giriyor artık lütfen yaşayan anneler yardım edin