Sevda5561ebrar 26+1 haftaligim karnim o kadar çıkmadı herkezinkine bakıyorum ama benimki yaninda kucuk kaliyor ailem diyorki sen bi 7 aylik ol ondan sonra bak dedi ben nerdeyse ama yok yani karni kucuk olan varmı?🙏
Denizvegokyuzu Sevda5561ebrar Neredeyse 37.hafta biticek bnde aynı seyleri düşünüyorum dışardan görenler dikkatli bakarsa anlıyor hamile olduğumu 😅 iç karnın geniştir seninde belki sağlığı yerinde olsun gerisi mühim değil ☺️☺️
Sinoooom Sevda5561ebrar 8’inci aydan bildiriyorum dışarıdan dikkatli bakıldığı zaman belli oluyor😂 yada aşırı yemek yiyeceğim de karnım şişecek öyle 🤦🏻♀️
Minnakkurabiyeveannesi27 Sevda5561ebrar kuzum takma kafana evladın sağlıklı ise eğer iç karnın geniştir büyük ihtimalle
Busraaltsoy Sevda5561ebrar 30+4 bendede belli olmuyor canm 3 4 aylık gibi cıktı karnım.ama zorlaniyorum kilo da almadım 😁😊
Sevda5561ebrar Denizvegokyuzu aynı şekilde benimde ama kimse anlamayor hamile oldugumu sizinde dediniz gibi sağlikli olsunda başka bisey istemeyiz 🙏
Sevda5561ebrar Elilar2225 bende öyle oldum dikkat edilirse bakiyorlar sanki hamile degilimde kilo almışım gibi duruyom🤭 ama olsun sağlıklı olsunda başka bisey istemem🙏
Sevda5561ebrar Sinoooom ne zaman yemek yesem o zman anlasiliyorum disarida herkez bana bakiyor ben ise zor tutuyom kendimi gulmemk icin 🤭😂🙏
Sevda5561ebrar Minnakkurabiyeveannesi27 annem de teyzemde aynisini dedi iç karnimiz buyuk oluyormuş ilk defa duydum böyle biseyi 🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 Sevda5561ebrar hiç sıkıntı yapma kuzum bebeğinin beslenmesine özen göster bana da karnın küçük diyorlardı oğlum şuan 12 günlük ve 3850 doğdu boyuda 52 cm
Minigindunyasi Sevda5561ebrar benimde karnm yok kaynnaamgil çocuk beslenmiyor mu yoksa diyip beni korkutuyorlardi yapck bişe yok
Deletedmom2265 Sevda5561ebrar 23+4 bana göre göbeğim var ama 2 gün önce kardeşim aaa küçükmüş daha belli bile olmuyor dedi 😅 olsun ya çıkmasın daha iyi çatlayıp patlamayız 💥
teletabi Sevda5561ebrar iki gebeliğimde de karnım küçüktü 5 aylık gibi felan duruyordu doğuma girdiğimde 🙈iç karnın geniş olabilir canım