Ben 26 haftalık hamileyim. Dün bulunduğum şehirde 2 saat uzaklıkta başka bir şehire hayvanat bahçesine gittik. Baya yürüdük. Evede geç geldik çok yoruldum. Ayakta hissetmedim yorgunluğumu ama gece çok kötü geçirdim. Ayaklarım çok agridi. Belim agriyordu. Ayrıca karnım sertleşiyordu. Bebegimide pek hissetmeyince biraz telaslandim acaba dogumumu tetikledim diye. Sabah daha iyiyidim bebeğimi hissediyorum ama karnım da hala ara ara sertlik var gibi. Sizce geçer mi yorgunluktan olmuş olabilir mi? Size hiç böyle oluyor mu?