susam111 Selam kızlar regenesis max ve oroferon Demir ilacı kullanan var mı aranızda . Tatları nasıl mide bulantısı filan yapıyor mu . İlaçlara karşı midem çok hassas akşam denicem ikisini de . İçen varsa yardımcı olabilir mi 🥰
SerraLinasmom susam111 regenesis kullanıyorum en başlarda ben biraz zorlandım büyük diye zor yutuyordum ama alıştım 🥰
susam111 melekimserra esn46kyy Yaaa mide bulantısı yapımıyorsa ne güzel 🥰 ne zaman içiyorsunuz peki akşam yemek arasında dedi doktorum bana
susam111 SerraLinasmom bu küçük gibi biraz bana önce bi tane verdi baş parmağım kadardı 😂😂 geçmedi boğazımdan
Simgeyuca 37 + 4 oldum doktor verdiğinden beri regenis kullanıyorum ilk başlarda yutarken zorlandım ama artık alıştım
Kbr-Akkn Bana bulantımın olduğu zamanlar regenesis biraz balık yağı tadı gibi bi kötü ediyordu ama şimdilerde geçti.