Sebihagonul test yaptırdınız mı covid olmadığınıza emin misiniz? Ben de gribim diyordum sadece burnum kötüydü covid çıktım. Test yaptırmasam hiç düşünmezdim. Ben günde bir bardak ıhlamur içtim ama sizin haftanız erken olduğu için doktor önermedi belki de. Bol meyve, vitamin ile birkaç güne geçer inşallah. Çok geçmiş olsun