Nursis benm geçen hafta ravdevum vardı netteki yorumlarda Bakarak almıştım ama tam bir hayal kırıklığı. Kendisi hastalarla muhatap bile olmadı kapı açık olduğu için içerisini görebiliyosn bana sıra geldiğinde odadan çıktı 2 tane sanırım pratisyen kız vardı onlar bakıyolar ultrason da sadece 2 dk baktı ve hiçbir bilgi verilmedi. Kendim 2 soru ancak sorabldm. Şehir hastanesine iyi diyenler neye göre diyolar bilmyrm ama gebe takibi için ben beğenmedim