Herkese merhaba 32+5 haftadayım. Yaklaşık 1 haftadır kasık ağrılarım vardı dün öğleden beri belimde ağrılar oluyor ve kasığıma vuruyor bugün de alt bölgede geçmeyen bir ağrı var ilk gebeliğim olduğu için biraz panikledim yarın kontrolüm var ama gitsem mi sizce acile bu durumu yaşayan varsa bilgilendirse çok sevinirim