Ellaa canim pek cok korunma yontemi var, aile hekimine gidersen seni hepsi hakkinda bilgilendirir, uygun olani secersin. Bazi haplar ve igneler cift hormon iceriyor ve yan etkisini gorebilirsin, ancak doktoruna tek horman icere hap ya da igneleri sorarsan daha iyi bilgi edinirsin. Gebe okulunda tek hormonlu (sut hormonu) icerenler onerildi. Daha pek cok da yontem var zaten