Bsrrsb2131 Gamzess1 valla hele biraz daha yorulunca hiç geçmiyor oturarak çalışıyorum ama bazen zorluyor bol bol süt içmek lazımmış kalsiyum için
Demirssmomm Gamzess1 bende 17.haftalarda yaşamıştım ben kalça bacak kasık, vücudun denge merkezi değişiyor. Çok dayanılmazsa doktorunuza bi danışın belki magnezyum verir. Zamanla alışıyorsunuz yada yerini başka şeyler alıyor 🙈
csmaknc Gamzess1 Bende son 1 haftadır biraz fazla yoruldum belim aşırı ağırıyor bir de hep oturmak zorunda kaldım fazla uzanıp dinlenemedim resmen ciğerlerime kemiklerim batıyor sanki 😔
Zeynepppdyg Gamzess1 hemde ne ağrımak bel ve sırt ağrım var 20+2 yim 😅oturarak çalışıyorum sanırım bundan dolayıda biraz daha fazla 😅
naznhrb Özellikle geceleri huzursuz ediyor uykularım kaçıyor bende acaba bendemi yalnız var diyorum üstüne baş ağrısı gündüz çalışmakta yoruyor bakalım nasıl olacak saglıklı olsuna bebişler artık katlancaz bunlara ne yapalım.
Gamzess1 naznhrb Bebişler sağlıklı olsun biz katlanacaz tabi de 30 küsürleri ne yapcaz şimdi böyleysek 😒