Ben çok boyatmak istiyorum ama az daha büyüsün bebek 20.haftayı göreyim öyle 😑 14 teyim az kaldı 🤦🏼♀️ siz evde boyayacaksanız amonyaksız her hangi bir marka olur çok araştırdım amonyak olmayan tercih edin diyordu birde fazla bekletmeyin saçta ben ombre yaptıracağım için rahatım biraz daha