Bende hamilelik öncesinde de sıklıkla kabızlık olurdu. 22 haftalığım 2 aydır çok çektim kabızlıktan. Doktor çok zorlanırsan iç diye duphalac şurup verdi hiçbir faydasını görmedim. Suyu çok tüketmeme rağmen devam etti. Patatesi çok yediğimi fark ettim onu bıraktım, soda içiyorum, kuru kayısı tüketmeye çalışıyorum, her gün elma, armut yiyorum. Çok şükür normale döndü sanırım. Kabızlık yapan yiyecekler tüketmeyin. Su tüketimine dikkat edin. Özellikle sabahları ılık su için. Yoğurt ve yulaf iyi geliyor onu yiyebilirsiniz, ben tiksindiğim için yiyemiyorum.