Merhabalar ben 21 de adet oluyorum ama olmadım 22 sinde test yaptım ikinci çizgi silik ama gözüküyor ciktisonra kan verdim 1.20 çıktı gebelik yok dendi adet gecikmemin 5 günü adet oldum lakin 24 de oldum bı iki kan geldi bidaha hiç gelemdi sbhatan akşama ertesi gün bı oed dolacak kadardı ertesi günde 25 ve 26 günler bir ped doluyordu oda yarısi şuan hiç gelmiyor size 1.20 cikimasi gebelik ufak diyemiydi peki neden twdtte pozitif kanda negatif