Ben düşmüştüm baya tedirgin olmuştum 16 hafta mi neydi. Çok korkmuş doktora gitmiştim başka bir ilçeye. O sıra ilçemizde doktor yoktu. 1 saat yola gittim bir sorun olmadı. Doktor bir gece yatiralim dedi ama ultrasonda bir sorun yoktu kanamam da yoktu. O yüzden yatmak istemedim. Bir gün boyunca yattım ece gidince bir şey de olmadı çok şükür. Doktor plasenta bebeği koruyor sarsilmalari önlüyor dedi. Eğer kanama sancı gibi bir durum varsa doktora gidin yine de. Ben de öyle bir durum yoktu.