Duş alırken suyum geldi bilmediğim için hemen sutu kapatıp annemi çağırdım doktoru aradım doktor ped tak bi daha geldiğinde rengini söyle ve kasılmalarını takip et dedi ama bende ne bi ağrı ne bi kasılma hiç birşey yok hala öyle bekliyorum normal mi ?