Kizlar merhaba 3 gundur kasiklarimda karnimin altina dogru bir yanma hisi,kramp sag bacagimin ustune bastikca batma hissi oluyo idrar verdim saglik ocaginda pts sonuc cikicak fakat yan kisimlarima agri bi anda gerilip kramp giriyo midemde bazen baski hissediyorum bu rahimin genislemesi mi yoksa baska bisey olabilir mi bu hafta doktora kontrole gidicem fakat merak ettim bu haftalarda yasayan var mi die