maya1 Bugün adetimin ilk günü olması gerekiyor ama yalnızca kahverengi akıntım var (normalde olmazdı, adetim direkt kırmızı kanla başlar) Test yaptım sonuç negatif. Testi bir kaç gün sonra tekrarlasam pozitife dönme ihtimali var mı?