derya45 Ne sıklıkta oluyor peki sayıyor musun o karnının sertleşmesi ve çatıya baskı? Ben de aynı şikayetten gittim sancı çıktı hasteneye yatış yapıldı. Azalttılar sancıları çıktım ama hala devam ediyor. Bugün yine gittim nst de sancı hala çıkıyor. Doktor progestan vermişti dozu arttırdı, yat dinlen sıklaşırsa gel dedi. Erken doğum riski olduğunu söyledi inşallah bebeğim 36. Haftaları bekler nolur dua edin nolur 🤲🏻🤲🏻 Siz de bu belirtileri ihmal etmeyin