Edanursenol
Öncelikle kabızlığı düşünme. İçinde kalacak hali yok öyle ya da böyle çıkacak.
Sana agrıda yapsa sıkıntıda verse düşünme çünkü kabızlk stresi daha cok kabızlık yapar
İkincisi kuru meyvelerden şeker ilave etmeden hoşaf yap. Sabah aç karna iç.
Ve şuan kabızsan sabah aç karna içtikten sonra sıcak bir bardak suyun içine bi yemek kaşığı bal koy ve sıcak sıcak iç.
Zeytinyağ cok önemli. Salatalık domatws biber kahvaltıda ne yiyosan baya zeytinyağ dök acı olursa tadı kekik ve tuz ile nefis oluo mutlaka tabakta kalan suyunu iç
Dier bi öneri mürdüm eriği ye üstüne su iç. Ardından acıkınca elma ye yine üstüne su iç.
Zaten misal şu dediklerimi bir gün içinde yapsan g. tünü tutamıcan :))
Ama sürekli bi gün birini yap bir gün birini ki bağışıklık kazanmasın. Ve strese girme.
Amaaaaaannnn senlemi uğraşcam sanki içimde kalcan sendeeee ne zaman istiyosan diyip kendi kendine bak nası cıkıo 😀
Ikınmak istemiyorum bugun umarım gelmez derse bi iki saate gelecek 😀