zehraa_1 Zehra hanım merhabalar. Hastane ve doktor hakkında bilgi verebilir misiniz. Ameliyattan, hastane şartlarından, sezaryen sonrasından, doktordan memnun kaldınız mı? İyileşme sürecinizde bir şikayetiniz oldu mu. Ben de Aynur Hanıma gidiyorum kendisinden memnunun ama doğum nasıldı, hastane şartları nasıldı bunları merak ediyorum.Tavsiye eder misiniz acaba?