gull_ozkan 9493 6+4 bugün kalp atışlarını duyduk şükür geçen hafta gittim de 5+5 Di bu hafta gittim de başka doktora gittim 6 hafta 5 çıktı böyle olan varmı
Eda272780 Hanımlar hamilelik belirtileri başladım sizlerin kalp atışını duydunuzmu benm gibi hiç bişey hisetmeyen varmı
Mom545441 Eda272780 göğüs hassasiyeti doktora sordum 10 gün sonra gel dedi bana 4 nisana randevu alacağım 🙏🏻 Hayırlısı olsun 🙏🏻🙏🏻 Daha görmedik miniği🥰
Tugba6336 Hanımlar folat değeriniz kaç? Benim folat değerim 20 ama dr yine folik asit verdi ne yapacağımı bilemedim
Mom545441 Tugba6336 bilmiyorum ama bana da folik asit iç dedi ben zaten planlamada başladım hergün içiyorum
Vicibici Tugba6336 canım benim de 16 değerim ama folik asit kullanıyorum. Sende ihmal etme kullan ilk 3 ay önemli
Mom545441 Tugba6336 ne için folik asit kötü bişey değil çocuğun gelişimi için önemli vücudun fazla folik asiti idrar yoluyla atıyor zaten senin içmen doğru olan🥰🙏🏻
Tugba6336 Mom545441 folik asit değeri fazlalığı otizme neden oluyormuş. Bende biraz ondan tedirgin oldum
G_19 Sena55 bence gözükür beta değeriyle alakası var onun beta değerin yüksekse görünür doktor 5 haftalık dedi gördüğünde uygulamada 5+3 tüm bence gözükür bi git derim canım 🌸
Nuurrrrrr 6+4um geçen hafta gittiğimde keseyi gördük 3 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi doktor beklıyoruz bakalım 😊