SonglM arkadaşlar 5 haftalık gebeyim iki gündr ishalim tiroit ilacı kullanıyorm bi de cuma akşamı idrar yolu enfeksiyonu için toz içmiştm onlr mı yapıyo acaba bilemedm tedirgn oldm böyle sıkıntı yaşayan oldumu acaba merak ediyorm
Ayseakbulut Bende 9 haftalık gebeyim bnde de idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor toz ilaç verdi bendede o İshal yaptı muhtemelen ondandır .
Nlfr123 Bende 3 gındır tıroıd ıdrar yolu enf sıkımtılarım car bende ılac kullanıyorum ısal oldum canım
SonglM saoln canlar içim rahatladı iki gündr atnıym inşallah fazla sürmez karnımdanda ses gelio gürlüyo resmen 🤲😞