Kızlar 2 ay sonra bebeğim doğacak,yenidoğan olarak prima aldım 1 paket ama primadan devam etmek istemiyorum.molfix ya da sleepy kullanan annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var.hangisi daha iyi ????? Prima çok pahalı olduğu için devam edermiyim bilmiyorum