Ben allroad modelini kullanıyorum çok memnunum 2 sene önce aldık oğlum baya kullandı genelde travel sistem kimse memnun kalmıyo büyük vs diye ama bizim bagajımız büyük asansörümüz geniş ve rampa var o yüzden bebekken pusetini de üstnü takıyorduk sonradan diğer oturmalı kabine geçtik oğlumu kapıda içine koyup kapıda çıkarıyorduk hiç elimizde taşımadığımız için sorun yaşamadık