busekoraltan ayy yok hiç korkmayın, inanın o sancı kişiden kişiye göre değişiyor. Burda kötü yorum yapanlar olursa ona da hiç bakmayın, olumlu düşünün. Mesela hep suni sancıyla ilgili kötü yorum okudum burada, ben suni sancıyla doğurdum ve hiç de öyle abartılan bi durum yoktu. Korkmayın hiç, nefes tekniklerine vs bakın. Bir de ebelerin hemşirelerim yönlendirmesine uyun, sağolsunlar ben ebeler sayesinde rahat doğurdum.