Kızlar slm üçüncü günden yazyorm cuma sezeryan oldm biliyosunuz🤗çok sancm ağrım yanmam var evdym , tırnaklarım çok uzun ani olunca kesememistm şuan lohusaym kessem bsy olurmu kaynana evde yanımda olmaz kirkin çıkana kadr kesme iyi degl vs diyip duruyor ama rahat edemiyorum kessem bsy olrmu