Kızlar ben bi şey sormak istiyorum. 1 ay önce korunmayı bıraktım. Son adetim bittikten 23 gün sonra kan geldi dedim adet oldum. Hep düzensiz adet olduğum için de şaşırmadım. Ama 3 gün sürdü ve çok az geldi. Normalde en az 5 gün sürerdi ve yoğun gelirdi. Dedim herhalde yerleşme kanaması olabilir. Kendimce başka belirtiler de var ama bugün o kanamanın üzerinden 7 gün geçti ve test yaptım negatif. Dedim acaba yerleşme değilde başka bi sorun mu var diye düşünmeye başladım ve korkuyorum da üstelik. Erken menopoz olabilir falan yazıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Sizce testte çıkmamamış mıdır yoksa ben kafamda mı kuruyorum