Yaseem Kızlar sancılarım ağrılarım üzere hastaneye gittik sancılarım cıktı nstede doktor yatış verdi erken doğum olabilir dedi akciğer geliştirici yaptılar sancıları durduran ilaçlar verdiler doğum gercekleşir mi içimde korku var ?
Tugceelanaz Yaseem Bebeğin kilosu kaç ? Bazi bebekler o haftada doğsa bile küveze gerek duymuyorlar . Bence doktorlar ellinden geleni yapar, ama senin minik kafaya koyduysa erken gelmeyi onu hiç bir ilaç durduramaz ☺️ Sağlıkla gelsin inşallah 😊🤲🏻
user124578 Yaseem kilosu gayet iyi ciğer geliştiricide olmaz Allah ın izniyle girmez küveze bence ben 39 un içinde 2800 doğurdum 2700 e düştü ödemi gidince 1 ayda toparladı hemen
Cnsgkc Yaseem Ben de 30 haftalığım birkaç gün önce sancı ile gittim düzenli sancı çıktı nst de. İğne ilaçlarla durdurdular. Rahim ağzı uzunluğu normal çıkıyor suyum gelmedi kanama da yok sancı vardı. Hastanede yattım 1 gün sancılar düzensizleşti diye çıkardılar ilaç verdi doktorum. Yatarak dinlen tuvalet dışında kalkma dedi. Rahim ağzı kısalmayınca çok korkmayız dedi ama yine de inşallah sorun olmadan 37 haftaları görürüz Rabbimin izniyle 🤲🏻🤲🏻
Yaseem Tugceelanaz dün kilosu 2700 dediler ama doğunca eksik cıkabiliyor diyorlar ilaçlar pek sancımı durdurmadı ağrılarımı da gecirmedi gelir mi ki keşke biraz daha dayansa
Ascianne Benim kızım da 32 haftalık 2430 doğdu sizin gibi olmuştum bende bı süre sonra da suyum geldi doğum yaptım ama 2700 se kilosu çok iyi kuvese girmez büyük ihtimalle bizde girmemistik Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah 💜
Yaseem Ascianne ayy inşallah rabbim herkese yardım etsin çok zor bi durum kafam durdu resmen kac gündür suyum gelmedi acıklığımda yok bakalım yarına ne olucak yarın belli olucak
Yaseem user124578 inşallah öyle olur korkuyor insan ister istemez bakalım yarın ne olucak olur mu doğum ben bilemiyorum ama ağrılarım hala var doktor elimden geldiğince durdurmaya calışcam dedide
Aysila-1 Bende 10 gün önce 35 haftalıkken suyumun gelmesi üzerine hastaneye yattım ciğrr geliştirici yaptılar ve 48 saat sonra sancım başladı normal doğum yaprım bebeğim 2800 gr doğdu ve küveze girmedi. İçinizi ferah tutun dua edin bol bol onlar çok güçlüler
Yaseem Aysila-1 sancılarınız kacla başladı benimde sancılarım var onu durdumak için hap veriyorlar iğne falan yaptılar
Yaseem Cnsgkc ilaçlar peki ağrını durdumu sancıların düzeldimi benim sancılarım gecmiyor şuan bile çok ağrılarım oluyor
Cnsgkc Yaseem Benim de tamamen durmadı düzenini kaybetti doktorum progestan fitil verdi eve gidebilirsin ama asla tuvalet dışında çıkma yataktan dedi. Bugün sanki sancı artmış gibi geliyordu az önce haber verdim doktora nst çektirmeye git yine dedi. Gittim sancı çıkıyor 100 lük çok sık olmayan ama arada vuruyor. Progestanı 2 ye çıkar evde yat dinlen dedi hastaneye yatırmadı tekrar. Salı ya da çarşamba kontrole gideceğim. Çok korkuyorum tamamen geçene kadar hastenede mi yatmam gerekiyordu bilemiyorum
Yaseem Aysencim valla benim önce belim çok ağrıdı daha sonra kasıklarıma vurdu ve en son olarak da kalca kemiğime zaten çok baskı yapıyordu bebek belimi doğrulatmıyordum sancıdan karnında sertleşiyor ama öbür ağrıların daha ağır bastığı için o an karın sertliğini pek düşünemiyorsun
Aysencim Yaseem ya benimkarnım cok sertleşiyor kasılmaların ne olduğunuda bilmiyorum o yüzden sordum ❤️ Cok teşekkür ederim 💙
Yaseem Cnsgkc valla tamamen hastanede yatıncada pek bir işe yaramıyor şöyle düşün ne kadar hastanede yatıcaksın cıkınca yeniden olur ağrıların benim tahminim böyle çünkü ilaçlar fazla fayda etmiyor adalot veriyorlar şuan bana iğne falan yine ağrılarım oluyor sancılarımda
neslican0644 Yaseem ilk kızımı 34 de 2700 doğum yaptım küvöze girmedi hatta gelişimi yaşıtlarına göre hep önde ilerledi şimdi 7 yaşında. İkinci kızımı 28+2 de yaptım 1100 gr ve 2 ay küvöz de kaldı. Sanırım biz erken doğum yapanlar 10 tanede doğum yapsak hepsi erken olacak. Sağlıkla gelsin miniğiniz inşallah
Yaseem neslican0644 maşallah 🥰sanırım bazı bebekler dünyaya bir adım daha erken başlamayı istiyorlar hayırlısı olur inşallah
ftmprlk Yaseem canım bnm oğlum 34 haftada 2740 doğdu küveze de girmedi hiç korkma ☺️Ciğer geliştirici vuruyolar ya hemen , o iğneden 2 gün sonra fln doğurursan hiç bi sorun olmuyo , korkma hiç strese girme☺️