Eşim il disina cikmak zorunda kaldi.evde yalnızım.kardesim gelicek bi kac haftaligina sonra is yerinden izin alabiliyorum.Ailem yanimiza gel diyo,baska sehirde yasiyolar, dogumuda burda yap esinin gelip gelemeyecegi belli degil diyolar.kendi evimde olmak istiyorum ben ama kendi evimde olursam kaynanam gelecek bakmaya.anlasamiyorum evimdeki hic birseyi begenmiyo.herseyin yerini degistiriyo ic camasirlarin bile. Mutfak zaten duman yani aradigimi bulamiyorum.surekli problem yasiyorum geldiginde durmuyo kadin yapma etmeden anlamiyo.ama esimde diyoki yalniz kalamazsin mecbur gelicek . Siz olsaniz naparsiniz?