Pembe03 Merhaba, ben 11 haftalık hamileyim yeni yeni çatı ağrım başladı 2. Gebeliğim ilkinde böyle birşey yaşamadım . Başından geçen var mı ? ( yarın doktora gidicem ama yaşayan var mı diye merak ettim .)
Tugceelanaz Pembe03 Baya erken başlamış senin. Benim 28 haftada başladı magnezyum kullanıyorum biraz iyi geliyor . İkinçi gebeliğim benimde ilkinde yoktu böyle birşey .
Gamzer Pembe03 Benimde ikinci hamileliğim , 8 haftalıktan beri bende de var o ağrı, doktora söyledim normal rahim büyüdükçe ağrır dedi. Şuan 26 haftalık hamileyim. Normaldir büyük ihtimalle ama yinede doktora söyle canım😊
Pembe03 Banada acayip geldi nette baktım 10. Haftadan itibaren hissedende vardır diyo ama beni tedirgin etti .
Maviii Pembe03 merhaba ağrılarınız geçti mi 18. haftadayım da vajinal kemik ağrılarım var. çok ayakta kaldığım zamanlar şiddetleniyor . siz ne yaptınız ? nasılsınız
Maviii Pembe03 ben yorulunca çok kötü oluyorum oturup ağlıyorum mesela çok canım yanıyor. çok erken başladı korkuyorum acaba başka bir şey mi var diye ? düşük vs insanın aklına her şey geliyor. sürekli bi araştırma okuma derdindeyim varsa bir çare bulayım diye
Tuba2949 Aynı dert bende de var neyseki yanlız değilim biraz beni rahatlattı. Kızımda böyle bir şey yaşamadım. Ama 2. De 9 haftalıkken başladı. Doktor herhangi birşey de vermedi. Azıcık ayakta kalayım başlıyor. Dün kızımla 200 metre yürüdük ben perişan gece boyu kemik ağrısı🤷
Pembe03 Tuba2949 Doktorunuza danışın mutlaka bazı doktorlar ya umursamıyo ya da unutuyo . Kalsiyum çok iyi geliyor .
Pembe03 Maviii Korkma Allahın izniyle bişey olmaz bende doktora gitmeme rağmen bi çözüm bulamayınca çok korkmuştum düşük mü yapıcam diye ama doktorumu değiştim doktorumun önerdiği kalsiyuma başlayınca çok şükür gayet iyim . Doktorda hiç bi sıkıntı olmadığını söyledi rahatladım.
Maviii Pembe03 ay maşallah çok sevindim adınıza ağrılarınızın geçmesine darısı bana inşallah 🙏 kullandığınız magnezyum ilacının adı nedir? ben doktora söyleyim uygun görürse ben başlayım