ECEM566 yaa inanır mısınız hiç özel birşey yiyip içmedim normal rutinim nasilsa öyle devam ettim. Normalde yumurta hiç yemezdim en azından günde bir tane yemeye çalıştım. Doktorum paketli gıdalardan uzak dur demişti tabiki duramadim😊 Çikolata da yedim cipste hamburgerde yedim normalde zararlı şeyler yemeyi seven bir insanım🤣 Daha minimumda tutmaya çalıştım ama canım isteyince yedim açıkçası.