Gks aynı haftadayız. Başı aşağıda ve çok hareketli kızım. Aynı sizin yaşadıklarınızı yaşıyorum. Üstelik benim karnım baya küçük ama 10 dk yürüdüğümde öyle bir baskı oluşuyorki yürümekte zorlanıyorum. resmen sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyorum 🙈 . Bende birde açılma var. İyice korkuyorum