Oylumbaska ben riskli hamileyim. Bana da doktorm önerdi. Memnun kaldım ben canım. 1.5 saat boyunca baktı. Bebeğim pozisyon vermediği için yan profilden bakamadı. Çıkardı biraz çikolata ikramı yaptılar. Sonra tekrar içeri aldı. Ee Burun kemiği içinde bakması gerekiyordu. Onu görene kadar baktı, bize gösterdi. Gördüklerini bize anlattı. Baya baktı ve anlattı. Hem CD hem resim verdi. Rapor verdi her şeyin olduğu, doktora göstermek için. Kendi de yorumladı. Ve bizde çektik hem resim hem video. Güzel memnun kaldım yanı 😂🤭❤️