Merve_bolat Yarın zorunlu sezeeyan için doktorum gün verecek ama ben korkuyorum spinal mi olsam genel mi olsam kararsızım sezeryan olan anneler veya olacaklar sizin tercihiniz ne oldu ve spinal yani belden aşağı uyuşanlar bel ağrısı oldu mu ?
2bebe1gebe Merve_bolat 2 kez sezeryan oldum ilkinde normal doğum sancılarım gitsin diye napıldunı bilmediğimden bnei komple uyutun artık dayanamıyorum demiştim doktorumda zor toparlanırsın spinal daha iyi dedi dinledim pişmanda değilim bel ağrımda hiç olmadı ilk sezeryan 27 ay önce oldu 2. 13 ay önce
Beyzan738 Merve_bolat canm genel olnca bebisin ilk anını goremiceksin ..iki gün önce spinal oldm ilk anını gordm kokladm optm çok bambaşka bi duygu 🥰 Sen blrsn yinede ..bel ağrısı evet oluyor ama cekilmicek gbi değil şuan hastanede zaten sürekli ağrı kesici vuruyolar uyusuklk geçince kasklarn belin tabiki agryor yanıyor
Sevdanindogasi Merve_bolat canım ben belden oldum ama doğum esnasında korktuğun için sanırım sık sık sakinleştirici verdiler yarım yamalak kesik kesik hatırlıyorum. Ben sonrasında kolay kaçtım ayağa hiç öyle yoğun bel ağrım vs olmadı.
Sevdanindogasi Merve_bolat hatta ben ilk ameliyathane de korkunca beni tamamen uyutun ben çok korkuyorum dedim anestezi uzmanı bebeğin için zararlı tamamen uyutmak istiyor musun hala diye sormuştu. Ama korktuğun için diyorsan bana sık sık sakinleştirici gibi birşey verdiler kesik kesik hatırlıyorum. Hatta bebeğin doğdu şimdi bebeği göreceksin dedi doktorum sonra bi an baktım bebek gidiyor görmedim ben bir daha görmek istiyorum dedim. İlk gördüğüm anda pek kendimde değildim sanırım
Merve_bolat 2bebe1gebe ben korkudan spinale yaklaşamıyorum kesi atıldığında hissederim falan diye bakalım artık kızımla olan ilk anımı kaçormakta istemiyorum
Sedabezirkan Ben de sezeryan oldum ilk bebegimde, sezeryan aninda hoc bir şey hissetmiyorsunuz, ayrica bebeğe odaklanıp onun sesini duyunca inanılmaz duygusal bi an, asla unutulmayacak.. şu an hamileyim 2. De de spinal olucam, ve bel ağrısı yaşamadım
2bebe1gebe Merve_bolat yani hissetmiyorsunuz ben zaten o ilk dopumda korkup bayılmışım😂bi ipne vurulurken bide ameliyattan tam çıksttırlarken uyanışımı hatırlıyorum ama genelde hemen uyanamayadabiliyormuşsun 2.de bildiğim için korkum olmadı vurdular iğneyi uzandırdılar tamamen piskolojij bakın😂ben doktora ayak psrmaklarımı hissediyorum oynatıyorum sakın kesmeyin diye bağırırken karnımı bi yukarı çekme hissini yaşadım o an direk bebeğim ağladı😂o hisste acıtmıyor sadece hani kolunuzun birinin havaya kaldırması gibi bir his gerçekten korkulcak birşey değil
Beyzan738 Merve_bolat yani tabi agryor dikiş yerin çakmak tutmussun gibi zor bı ağrı sancı kolay degl ama bebiş düşününce idare etmeye çalışıyorsun
Ela000 Merve_bolat 8 ay oldu doğum yapalı, spinal oldum çok rahattı. En ufak bi his bile hissetmedim tavsiye ederim. Bel ağrım ilk 2 ay biraz oldu sonra olmadı.
Estrella Merve_bolat Benim doktorum bana genel yerine spinali önerdi ben de zaten spinal istiyordum yavruyu görem hemen diye