smnrsmnr Kızlar 21+4 dönemindeyim. Hamileliğin ilk aylarında insülin direnci çıkmıştı. Şimdide idrarda glikoz çıktı benimle aynı durumu yaşayan var mı? Diyette yapıyorum ama arada insan birşeyler yiyor? İnsan korkuyor İnsan korkuyor
Demirssmomm smnrsmnr henüz şeker yükleme yapmadınız sanırım? Bence durumunuz şeker tükleme testinden sonra netleşecektir.. geÇmiş olsun