Duygu_12 kuzum ben 28. Haftada 2 gün hissetmemiştim hemde hiç tek tük bile değil düşün çikolata yedim süt içtim portakal suyu içtim bana mısın demedi en sonunda ağlayarak hastaneye gittim ve sonuç bebeğim elini emip duruyor sağlığı gayet yerinde şuanda da hatta kollarımın arasında doğdu paşam o yüzden çok endişe etme şekerli birşeyler ye sol tarafına yat sessiz bir ortamda