Merhaba,kardeşimle kuaföre geldik saçlarına perma yaptırmak için.Uzun süren bir işlem olduğu için sormak istedim,perma ilacı kokusu gebelikte bebeğe zararlı mıdır?
İçerisinde amonyak yok dediler,sanırım yeni nesil perma ilacı kullanıyorlar ama , 3 4 kişiye birden yapınca içerisi baya koktu.Ben de arada dışarıda bekledim ama 2.5 saat fln kuaförde maskeyle beklemiş oldum.
Sonradan tedirgin oldum ,işlemi yaptıran ben değilim ama kimyasal sonuçta diye :/