Eşim 2 ay önce ankaraya eğitime gitti pandemi nedeniyle dışarı çıkması yasaktı eğitim verilen yerde kaldı mecburen bende gitseydim misafirhaneden çıkamayacaktım o yüzden ailemin yanına gittim. Ordu evinde kalmayı düşünüyorsanız bildiğiniz otel odası oluyor ve odadan çıkarken giyiminize de dikkat etmek zorundasınız eşofmanla gezemezsiniz çocukla hazırlanıp yemek için çıkmak zor olabilir siz bilirsiniz yinede