Kızlar bu sefer benden değil soru yengem den şimdi şöyleki yengem 1 hafta önce doğum yaptı
40 haftası dolduğunda sancısı da yoktu Sadi konuk hastane si ne götür dük nst ye bağladılar 3 kere felan hem sancısı çıkmış hemde bebeğin kalp atışı sıkıntılıydı o yüzden doğum haneye alıp suni sancı verdiler neyse biraz açılması olmuş ama ıkınması gerekirken ıkınamamış ebe gösterdiği halde sadece bağırmış ıkınamamış sonra tahminimce çocuğun kafası da kanalda olduğu için kesi atmışlar 7 cm ama kesme şekilleride aşağı doğru değil yana doğru kesmişler hiç doğum yapmadığım için bilmiyorum ama hep duyduğum kadarıyla dikiş aşağı makata doğru atılırdı ama bunlar yan atmışlar. Ve dikişi stajyer lere attırmışlar. Sonra yengem 2 gün kaldı hastane de çıktık eve geldik bu sefer yengem ben tuvaletimi yapamıyorum demeye başladı ama yabancı olduğu için hani biz kabız olmuştur zannettik bize söylemiyor idrarını yapamadığını sadece tuvaletimi yapamıyorum diyor bizimkilerde bu yüzden hep sıvı yedirmişler daha fazla kabız olmasın diye meğer idrarını yapamıyormuş bu sefer her yeri özellikle karnı hiç doğurma mış gibi şişmeye başladı neyse 2 gün sonra anladık sıkıntısının idrar olduğunu haliyle garipsedik hastane ye götürdük doktor da anlamadı sonda takıp boşalttılar idrarını. Enfeksiyon kapmış dikişleri dediler o yüzden yapamıyor dediler sürekli antibiyotik verdiler. Şimdi 1 hafta oldu hastane de günlerdir hala idrarını yapamıyor bakıyorlar çok şişince sonda takıp boşaltıyorlar sonra tekrar antibiyotik işe yaramayınca tekrar sonda. Böyle böyle devam ediyor sebebi sorulduğunda doktor lar ilk defa gördük araştırıyoruz bilmiyoruz dediler. Şimdi bizde napıcağımızı şaşırdık sizce bu doktor ihmali ile alakalı bişeymi yoksa aynı şeyi yaşayan varmı bende annemde ilk defa duyduk doğum dan sonra idrarını yapamayan birini böyle bişey yaşayan varmı?