Minnosunannesi_2 Kızlar ben 11 gün önce adetim bitti bittiği günden beri sabah akşam aç karna soğan kürü tüketiyorum bugün çok az damla kadar kanama gördüm acaba yerleşme kanaması mi yoksa adetim mi çabuk geldi bilemedim soğan kürüne devam etsem mi yoksa bitirim mi
Annesininportakali53 Minnosunannesi_2 bence sogan kurune devam etme bırak kuzum ve takvim kullanmanı öneririm iki gebeligimde de o uygulama sayesinde korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım şuan hamileyim bende yerlesme kanamasi yaşadım rengi nasil olabilir yani neden olmasın bu kadar erken gelmez bence adet yumurtalama da olabilir kuzum
Minnosunannesi_2 BMelek normal döndüge adet goruyordum ama geçen ay bir buçuk ay gecikme yaşadım bu yüzden doğan kürüne başlamıştım normalde hiç yumurtalama zamanı görmedim ondan şaşırdım biraz
Minnosunannesi_2 Annesininportakali53 takvimi uzun zamandır kullanıyorum günleri ona göre ayarladık bu ay rengi pembeden çok az koyuydu umarım yerleşme kanamasıdir🤲
Minnosunannesi_2 Dilsay ben adet olmadan önce çok araştırdım adet biter bitmez baslaniyodu ondan öyle başladım adetliyken içince zarar görenler olmuş ondan korktum adetliyken icmeye