Rvyda_bal21 Ben 13+4 haftalık hamileyim 2.kez başıma geliyor. İç çamaşırımda avucum kadar ıslaklık oluyor sizce neden olabilir korkuyorum da ?
2koftemom Rvyda_bal21 idrar kacırma olabılır buarada bende aynı haftalardayım tansiyonum cok düsüyor duş alacam ayakta durMıyorum sizde yaşıyomusnz
Rvyda_bal21 Hayır kendimi iyi hissediyorum ama bu ıslaklık olunca korkuyorum acaba kötü bişey var mı diye, benimde çarşamba günü randevum var gidince soracağım da işte…😔😔