28 hafta 1 günlük hamileyken dün başlayan şiddetli sancılar ve kanamayla hastaneye yattım. Doktorum cervixin kısaldığını söyledi. Serklajım olduğu için bu durum kanamaya sebep olmuş. Tabiki hepsinin sebebi sancılar. Doktor bebeğe ciğer iğnesi yapılması gerektiğini en azından ciğerlei açılana kadar doğum gerçekleşmemesi için elinden geleni yapacağını söyledi. Dün geceden beri yapılan iğneler, ilaç yüklemelerinden sonra bugün sancılarım azaldı. Ama tam olarak bitmiyor. Bu şekilde en azından bir kaç hafta daha onu içerde tutmayı başarabilirmiyim bilmiyorum. Erken doğacaksa bile 28 hafta çok erken😔 En azından 32 haftaya kadar doğmasın bana yeter. Daha çok küçük çünkü