zeynepp1 senayrtlk 32 haftadayız bendede oluyor ara ara bazen tam aşagıda her an öıkacakmış gibi hareketlerni hiisediyoeum bence normal genelde çok yoruldugumda dha net o şekl hissederim
Esrakml senayrtlk Kaçıncı haftadasınız ben mesela 24 haftalığım ara ara rahim kısmına vuruyor değişiyor sürekli sizinki sürekli rahime mi vuruyor
annesi19 zeynepp1 ben dün 2 saat kadar iş yaptım hiç oturmadan , çocuk sanki taş gibi oldu en asagıya düşmüştü , yürüsem düşecek gibiydi , dinlenince geçti
senayrtlk Esrakml 22haftalığım bende iş yapmıyorum rahim kısalması var dinlenmen gerekiyor dedi doktor. Ayaktayken tekme attığı zaman daha çok rahimde hissediyorum
Deniz9306 Esrakml bende 26 haftadayım benimde oluyor aşagı vuruyo sanki ama dr a sordum normal dedi. Sadexe orda hissetmiyorum karnımın heryerinde hissediyorum. E sonuçta bebekte heryeri kaplıyor bence normal ya. Benim iki haftadır öyle oluyo bi sıkıntı çıkmadı demekki bişe olmayacak diyorum 🤷🏻♀️
zeynepp1 annesi19 aynen canım bendede oluyor o boya yapıyoruz şuan evi temizliğin içinde buldum kendmi yoruldukça bebeğim sertleşiyor aşagı çöküyor
Esrakml senayrtlk çok geçmiş olsun canım sağ Salim alırsın inşallah kucağına bol bol dinlen bırak işte kalsın bebişten önemli değil ☺️
Esrakml Deniz9306 aynen benimkide öyle bi rahim kısmına vuruyor sonra dolanıyor başka yere vuruyor arada göbek üstüme geliyor bence de bir sıkıntı olmaz hamilelikte eğerki bir sıkıntı yoksa