Daisy0903 Kızlar merhaba, tam 12. Haftamda 2li tarama için kontole gittim doktorum direk çok kesin bi şekilde cinsiyet söyleyince şaşırdım açıkçası en azından bu kadar kesin konuşmak için erken diye düşündüm ama anlayanlar bi bakabilir mi sizce neye benziyor? :)) https://imgyukle.com/i/EF7IZN
Kizilkafaa Daisy0903 Bana da ikili tarama testinde net değil ama doktor duruşuna bakılırsa erkek gibi demişti 16 da net kız dendi.
Kizilkafaa Daisy0903 duruşunu ben erkeğe benzettim ama ilerleyen haftalarda değişebiliyor benimde böyleydi cünkü
La_Liberte Daisy0903 erkek demiştir bence ben de erkeğe benzettim 😊 11+ kaç acaba ? Benim 11+4’te önce emin bir şekilde erkeğe benzetti. Sonra biraz daha bakınca kıza benzetti. Siz yine de kendinizi çok kaptırmamaya çalışın. Gönlünüzden geçen sağlıkla olsun inşallah 🙏🏻 🥰
Daisy0903 La_Liberte 11+6ydı çok kesin konuştu bakalım 4 hafta sonra gidince iyice netleşir heralde artık😊
Mrymali Pipi den anlamıyorlar. Bebeğin ense kalinligi ve topuktqn anlasiliyormus. 16 haftada kesin demeleri için ise pipi diyorlar 😀😀😀eski doktorumun ultrasyon bakması harikaydı hedef tururmada on numaraydi
Daisy0903 Doktorum da direk erkek dedi bu da pipisi dedi 🙈 acaba kordon mu dedim ama kordonı ayrı pipiyi ayrı gösterdi ben de ikna oldum artık 😅 sağlıklı olsun da hayırlısıyla 🙏