Mfy 17+4’teyiz ama ben henüz hiç hareketlerini hissetmedim bebeğimin .İlk gebeliğim bu arada.Benim gibi olup henüz hissetmeyen var mı acaba?
anneyimmm42 Mfy bizde bugün 17+4 olduk sanki çok minik kıpırtı gibi hissediyorum ama bilemedim 🤭 ilk gebeliklerde 20 . Haftayı bulabilir dedi doktorum
litfenama Mfy gayet normal hissetmemeniz. Ben 21. haftada hissetmeye başladım. Bağırsak hareketiyle karıştıran çok var. Hissedemiyorum diye düşünüp üzmeyin kendinizi.
_Minikbaby26_ Mfy bende 17+2 deyim henuz hissetmedim ama elimi gobegime koydugum zaman sanki hissediyor gibiyim
uraz_ve_annesi- Ben 18deyim hissediyorum ilk gebeliğim olmasına rağmen geceleri tatlı, bişey yiyip yan yatıyorum karnıma iyice odaklanıyorum kesin bi kıpırtı hissediyorum ama bazen uzun sürüyor birde çok yorgun olduğum günün gecesi çok hareketli oluyor 😂
Zeyzen Ben 13. Haftada hissetmiştim😃 patlamış Mısır yemiştim o gece öyle hareketliydiki elimi karnıma koyduğumda karnımın yamulduğunu hissettim😁😁 ondan sonra çok nadir oldu