Gizem--16 Kizlar bebeğim 3 gündür kasıkta duruyor bazen yukarı cikihor ama tekrar kasiga düşüyor dusuvercek gibi tutarak geziyorum evde ☺️ birde 10 dk da bir wc ye gidiyorum Kasıklarım batmaya acımaya başladı bu durum normal mi yaşayan var mı
BMelek Gizem--16 bebek zaten kasikta vajinanin en fazla 30-40 mm ustunde hareketleri orda hissetmek normal ama baski yapiyor anlattiklariniza gore normal
Annevebebegii1578 Benimde öyle oluyor bazen canım nedenini anlayamadım hiç bence bebeğin büyümesinden dolayı 😂