miroski_22 Ronyainan 12 haftalıkken tahmin yaptı bana doktorum canım kiza benziyor dedi 15 haftalıkken yüzde 85 90 kiz dedi 17 haftalıkken de kesin kiz olduğunu öğrendim en azından 16. Haftayı beklemelisin bence
meryem_krkmz Ronyainan 15 haftalıkken gittiğimde dahi yanılma oldu ilk erkek dediler 19 haftalıkkende kız dediler bence cinsiyet için acele etmeyin yanılma payı çok yüksek olur ilk aylarda🙂