hunilimom Ya3 litre hesabı hiç yapmıyorum büyük bir bardağım var onunla günde 10 bardak felan içiyorumdur havalar ısınıyor daha fazla içerim simdi kışın hiç aklıma gelmiyor ama yazın 4 buluyor sadece su 😂 kahve limonata felan saymıyorum
Asil28 Ya3 öyle derler ama bilmiyorum. Benimde göğüslerim yanlardan da şişti sütün bol olacak diyorlar
asosyalbiri Asil28 ya 15 haftalığım göğüslerim öyle bi büyüdü ki eşyalarım üstten olmuyor artık çok fazla çatlak oldu önüne de geçemedim (ilk hamileliğim) normal mi acaba 😭
gizzzy35 Ya3 3 litreyi rahat buluyordur. Hatta geçiyor bile olabilir. Başından beri çok su içiyorum. Gecede başımda mutlaka 1 litre su şişem var sabaha kadar o da yarılanıyor.
dilara0605 Ya3 valla 4.5 u buluyor 1.5 lt lik şişem var üç kere boşalıyor bazen dördüncüye döndüğümde oluyor ama ben zaten çok su içen biriydim gebelikten öncede çok içerdim suyu